PDA

View Full Version : Güçlendirme Hesaplayıcı!



BitteR
01-26-2012, 09:39 AM
https://lh6.googleusercontent.com/_zh5MiL4Ldiw/TceCy7yfAII/AAAAAAAAAZI/o8NWmnEjYX4/s800/main_maintenance.jpg

Merhaba Arkadaşlar,

Yeni geliştirdiğimiz Güçlendirme Hesaplayıcı sayesinde ekipmanlarınız üzerinde güçlendirme denemeleri yapabilir ve şansınızı deneyebilirsiniz!





Teşekkürler!

garzinga343
01-26-2012, 09:54 AM
Burası %147 itemi olupta %150 ye denemeyi yemiyen ben gibileri avutmak için yapılmış ii de yapılmış kumda oynamaktansa burda oyna daha ii :D:D:D

Godofwar3
01-26-2012, 09:58 AM
güzel olmuş harbiden :D

garzinga343
01-26-2012, 10:00 AM
Yaklaşma Laza Basar Gaza Sloganı Aklıma Geldi :D:D:D gelmicem gaza ugraşmayın :D

CurcunaFrm3
01-26-2012, 10:02 AM
Bence iyi Düşünülmüş..

blackuser3
01-26-2012, 11:08 AM
Tesekkurler yonetim sayenizde %150 item bastim :)

Ataberkus3
01-26-2012, 11:43 AM
Tesekkurler yonetim sayenizde %150 item bastim :)

h.o
bu hesaplayıcıda nelere dikkat etmek gerekir? ben 5erli denemeler yaptım ve gözlemlediğim herseferinde farklı oranda başarılı ve başarısız sonuçları çıkıyor, denemelerimde hep aynı .%'li itemleri deniyorum ama başarılı-başarısız oranları hep değişiyor.
item basacak olan arkadaşlara yol gösterirseniz sevinirim. teşekkürler iyi oyunlar herkese

LeaderAkkus
01-26-2012, 01:11 PM
güzel olmuş.Böylece insanlar önceden test ederler.Güzel Konu ve çalışma aslında bu seçeneği anasayfaya alsanız çok iyi olur.

HuSeYin2174
01-26-2012, 01:18 PM
Gerçekten güzelmiş teşekürler size

ikaross3
01-26-2012, 02:23 PM
Elinize Sağlık Güzel Olmus

ikaross3
01-27-2012, 03:40 PM
Sıkıldıkça geliyorum deniyorum :D

blackuser3
01-30-2012, 10:52 AM
Arkadaslar demircininde yaptigi pek farkli bir durum yok ki ya itemi basarili verecek yada alip kabugunuzu kiracak veya basarisiz verecek itemin yuzdesi dusecek. Sonuc itibari ile siz o demirciye gidecek o itemi basmaya calisacaksiniz olay bu kadar basit. Burda dikkat edilmesi gereken husus bilmeyenler icin soyluyorum 1200 sans ile 1290 sans arasinda bir fark olmadigidir yada 1700 sans ile 1736 sans arasinda bir fark yok..

Dikkatimi ceken bir husus var ki burda Sans Tasi faktoru gorunmemektedir. Bildiginiz gibi sans tasi 10 dakikaligina sansinizi %50 artirmaktadir. Bu durumda %120 sans tisimi olan bir kisinin sans orani 1700+850=2550 demektir. Elinizdeki sans tilsimin yuzdesine %50 ekleyerek burdaki sans durumunuza bakabilirsiniz.

%120 sans tilsimi olan ile %126 sans tilsimi olan kisinin sans orani ayni dikkat ettiyseniz her 100 sans oraninda risk azaliyor.

Fakat elinizde %126 sans tilsimi olup ayni zamanda sans tasiniz acik ise 1736+868=2604 sans ortaya cikmaktadir.

Sans tasini bu durumda siddetle oneriyorum :)

iyi forumlar.

icva63
01-30-2012, 12:14 PM
İtemi de buraya koyamıyomuyuz ya şansımı normalde olandan düşük göstermeme rağmen hep başarılı diyo :)

Algorab13
01-30-2012, 10:17 PM
43 deneme ardi ardina baŞarili dedİ hemde gÜÇlÜ tilsim kullanmadan 1500 Şansla %0 dan baŞlayarak platİn bastim sadece platİn ama oyunda nedense %108İ hİÇ geÇemedİm bİ arkadaŞ demİŞ ya eĞlenmek İÇİn gÜzel dİye ben kendİmİ avuttum sİze kolay gele (43x15=645 yanİ mor palam %645 oldu )

DeaTLeSWoMeN
02-07-2012, 10:22 AM
Elinize sağlık sağolun çok güzel olmuş :)

AkmBenim
03-09-2012, 12:23 AM
ya güzel olmuş olmasınada ne kdar dogruı ?
mesela Birleştirilmiş bi item kırılma sansı yüksek ?
Ve uygulamada oran eritmeyi falan ayarladıktan sonra sans dene yapın ardından bidaha yapın :) sonuc farklı cıkcakdır .

AkmBenim
03-09-2012, 12:30 AM
YA buna inanpda item basmayn sakın !

BitteR
03-09-2012, 07:40 AM
ya güzel olmuş olmasınada ne kdar dogruı ?
mesela Birleştirilmiş bi item kırılma sansı yüksek ?
Ve uygulamada oran eritmeyi falan ayarladıktan sonra sans dene yapın ardından bidaha yapın :) sonuc farklı cıkcakdır .

Bu oranlar hakkında bizden daha fazla bilgiye sahipsiniz sanırım..

JolArda
03-15-2012, 04:16 AM
ama bunun daha şans taçısı felan cartı curtu var

Bl4ckTooth3
04-04-2012, 01:22 AM
Hesaplayıcı iyi düşünülmüş en azından %de basmak isteyenlerin gözü korkar belki biraz :) Saçmalık byük saçmalık nasıl olurda %87 bi iteme %15 bastığın oranla(%32),%120 den %150 ye kadar bastığın her %15 in oranı(%33) hemen hemen aynı olabilirki ?? Arada tek fark var %87 den sonraki başarısızlık oranı(%44){ki bu her yüzde artışta başarı oranını düşürmekte} %120 den sonrası için Kırılma(%67) olarak verilmiş.yani yaklaşık %120 den sonra her %15 bastığınızın olma ihtimali 3\1 yani kısaca %120 yapmak %120 den sonrası için daha zor..%105 bi itemi %15 ile %120 yapmanın şansına zorluğuna bakın Başarı:%15 başarısız:43 kırılma:%42 hemen hemen 7/1 oran başarı,
buda %120 den sonrası için Başarı:%33 başarısız:%0 kırılma:%67 3/1 oran(tek fark kabuk gitme ihtimali fazla ) ama başarılı olma ihtimali %50 %50 farkediyor yarıyarıya :S %33 nere %15 başarı şansı nere:SSSSSS

bide aynı %li iteme aynı oranda % bastığın zaman çok değşik sonuçlar çıkıyor bazen basıyorsun 1-2 başarı ilk basmalrda bazen basıyorsun 10.cuda bazan 4.cüde bazende bi takılıyor 34 ekadar bastım hepsi kırıldı yada başarısız.yani 34 tane %105 iteme %15 bastım anca oldu :)) buda bence gün içinde % basanların demircinin çarkıfeleğini çevirmesiyle oluşan bi şans..kimine tutuyor kimide iflas ediyor.
Bu arada şans taşı dediğiniz olay zaten şansınız puanını seçtiğiniz yer.benim şansım 1375 mesela şans taşı basınca %50si yaklaşık 687 yapar buda 2062 şans yapar.Yukarda kullandığım brimler şans:2100 güçlütılsım:%10
yni farkettim onuda ekliyim %120 den sonrası için şans faktörü hep sabit güçlü tılsım kullanmanız yada şansınızın en son seviye olması farketmiyor oran hep aynı. başarı:%33 kırılma:%67

%120 için %120 sonrası verilen şansı 3/1 i istiyoruz.. 7/1 i değil.

phantomqq
04-11-2012, 04:49 PM
ya arkadaslar mor yada kırmızı %135 item basmak ıcın 2500 şansım var yeterli mı. güçlendırme tılsmım falanda var. ortalama kac kabuk lazm %135e ortalama

phantomqq
04-11-2012, 04:51 PM
ya benm şansım şans taşıyla bırlıkte 2500 2600 falan. mor yada kırmızı %135 ıtem basmak ıstıorum basılablr mı sızce. ne kadar kabuk gider ne kadar kabuk lazm

falcata203
04-12-2012, 06:33 PM
herkesin işine yaracak bi uygulama olmuş biraz daha bilgi sahibi olduk bu konu hakkında :) MageLider20

enes19
04-15-2012, 05:22 AM
Ya bu uygulama güzel de bunu oyuna nasıl uygulayacaz ki biraz saçmalık olmuş.Burda basınca oyunda da basmıyor ki sadece şans oranını öğreniyosun.Mesela ben denedim her 5 denemedn en az 1'i başarılı fakat bunu oyuna nasıl uygulayacaz ki!Anca mllete cesaret verip kabuk aldıracaklar han çektirip.Benim görüşüm bu.

CyCIoNe
04-15-2012, 07:10 AM
en azından sitede %150 bastım biraz moralim yerime geldi :D

HolyDemon
04-19-2012, 11:16 AM
Kafama takılan birşey var

%123 ve üzeri itemleri basarken başarı oranı %33 başarısızlık oranı ise %67
güçlü tılsım ve güçlü tılsım sp olması bu oranları etkilemiyor
şansımızın 0 veya 2900 olması da bu oranları etkilemiyor

scriptte mi bir yanlışlık var yoksa orjinaldedemi böyle ?

Cruciatus3
05-02-2012, 05:50 PM
hesaplayıcı da eğlencesine %147 yi tek seferde %150 yaptım :D

akakok
06-28-2012, 02:58 PM
http://g1206.hizliresim.com/y/w/8wtfx.jpg

5 ADET %150 BASTIM İTEMLERİ NERDEN ALIYORUZ SEYİSEMİ GELCEK:)

ShaoDree
10-27-2012, 07:16 PM
Guzel

murat1473
12-19-2012, 10:03 PM
herkezin merak ettii bişey var cevaplarsanız sevinirm %120den sonra güclü tılsım faktörü işe yararmı

glad1995
01-24-2013, 04:34 PM
°°]]

CoLo
02-13-2013, 11:18 AM
oyundaki döküm işlemlerinin bir hesaplayıcısı varmıdır?

Hakan22
02-14-2013, 05:13 PM
Döküm işleminin bir tablosu var Hepsınde standart olarak basma basamama ve kırılma oranı var kırılma oranı sabit %10.

TheSpook3
02-22-2013, 02:03 PM
süper olmuş

ATAKAN34
03-09-2014, 08:20 PM
yararlı elinize sağlık

mxrap3
07-28-2014, 08:17 PM
%111 iteme 1900 şansla %10 güçlü kullanarak bastım bakın sonuc Dip not: doğru diyor zaten kırılıyor :)
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı

HeLLoEthniccTR
07-28-2014, 08:32 PM
%111 iteme 1900 şansla %10 güçlü kullanarak bastım bakın sonuc Dip not: doğru diyor zaten kırılıyor :)
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı
Eşya Kırıldı
Güçlendirme Başarısız
Eşya Kırıldı

Bi Gusül Al İstersen Bro :D

Skleamp
08-22-2015, 11:16 AM
Birde stat hesaplayıcısı gelse veya binekler için süper olur.

KoSaVaLii
09-27-2016, 03:13 AM
iyi Düşünülmüş